08-08-08

Ja då är det redan fredag, fredagen den 8 agusti (månad 8) 2008, dagarna går sjukt fort nu. Känns som allt bara rinner i väg.  C-festen är igång i full fart som vanligt och man har självklart lyckas varit där båda dagarna redan (illa) ,jag som sa att jag bara skulle ner en dag men inte lyckades jag med de heller. Men det har varit trevligt båda dagarna så inget man ångrar iaf:).

I Onsdags var jag och Emma och träna ett Intensivpass på friskis, riktigt kul, svettades som en gris , hur skönt som helst. Nu är man verkligen på topp att träna igen:). Så nu blire hård körning hade jag tänkt. Efter det åkte jag hem till Richard , vi betämmde oss att åka ner på stan för att käka något. Men det blev mer än så hamnade i ÖL tält med Emil och Anna , så kom Emma ner också:). kanon trevligt;).

I går var man ledig hela dagen, var tom upp och tvättade kl sju. Så man var rätt duktig ändå. Sen tog jag och Emma en långprommis runt bourlongen,de var skönt. Sen blev de duschen och en stödvila. Efter ett tag ringde Emma och ville ha hjälp med frippan in för kvällen så man kom på momangen;), hon fick sig en liten poppig fissa inför kvällen. Senare åkte jag hem till Richard , han hade visst redan planerat att vi skulle ner på stan så de vara bara att följa med de. Fira Kim som fyllt 20, så de blev lite käk och nån öl, efter ett tag gick vi upp till interpool och satt oss där ett tag, vi träffade även på Crille och gänget . Dom skulle ner på heartan så vi hänka på , men kön var för lång tyckte vi så vi gick till goya ist. Där var de inte mycke folk kan jag tala om. Dom spela och så  tog vi några driknkar , crille lura upp en på dans golvet också, var ju inte så man behövde trängas precis. Helt ensamma på hela golvet. Det var en riktigt trevlig kväll med älsklingen och hans polare:).

Idag ringde väckar kl 06.30, det var riktigt tungt lär jag säga när man hade gått och lagt sig vid 04.00. Man var ju inte på topp om man säger så;).. Men de var ju bara att göra sig redo och sticka i väg till jobbet. 8.00 var man på jobbet så det vara bara att sätta igång med att baka för fulla muggar.

 Nu  är man äntligen hemma, syster följde med in så vi har bara glutta lite på tv. För henne blire party med grabbarna grus men jag och Emma blir hemma på MYS kväll ist:), riktigt skönt. kan verkligen behövs nu. Måste ladda om batterina tills i morgon:). ska åka i väg och köpa lite tacos som vi ska laga till nu , mumma:D!

Tjao! / Morris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0