Dagen efter i går.

Gårdagen betod av jobb hela dagen... dagen gick så sjukt segt , trodde aldrig man skulle få sluta. Men tillslut så fick jobb dagen sitt slut och man fick bege sig hem.
Åkte och hämta upp Emma sen följde vi med hem till Richard och gjorde oss redo. Richard åkte till jobbet så de blev bara jag och Emma här, spela "vem vill bli miljonär"  vi började med 1000 kr frågorna men insåg rätt snabbt att de var nog lita för lätt. Gav oss in på 5000 kr frågorna ist . Det var nog våran klass på frågor haha. Jag och Emsi två sjärnskott;). Vid Tolv tog vi en Taxi ner på stan, var först in på gyllenebocken och tog oss en cider sen gled vi ner på stan för att käka en langos, alltid lika gott. Sen fick de bli Hangloos , tog oss en dans. Efter de vare efterfest med Hangloos vid högskolan så jag och Emsi haka på. Riktig trevligt.  Vid fyra åkte jag, Richard och Emma hem. Bra trött var man. Men man får TACKA för en super härlig kväll med gobit min:D.
I dag vaknade jag och älsklingen 13.30, sjukt sent för att vara jag. Sen har vi kollat lite på OS och käkat MAX.  Får se vad som händer nu....

Tjo/ MÖ


Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja vi är ju riktiga snilleblixtar vi ;)

tack för en härlig partykväll gumsisen min!

2008-08-10 @ 19:21:57
URL: http://emmaahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0