Dålig uppdateing

Ja nu har jag varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen.  Måste bli lite bättreing nu....

I dag har man varit ledig (super skönt), var ner på stan träffa Linda och Kalle var in på skatteverket och fixa sen åkte jag hem och tog farväl av Angelica;) och gav henne en födelsedagspressent i förskott.
Sen åkte jag ut med Richard och Oscar till hedesunda, tog en spring tur i spårtet med faster medans Richard, Oscar och pappa var ute och jaga duva. Richard sköt en i dag han med, bra för att vara med och jaga för andra gången:). Sen åkte jag och syster farm å sola lite, man måste väl få nån färg på sig denna sommar. Man är ju vit som ett lakan. Man jobbar ju alla fina dagar, så himla typiskt.
Nu ska de bli lite te:).

Ska bli bättring här /  Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0