En dag med Erik.

I morse åkte jag ut till Hedesunda för att hämta Erik, han visade mig sin nya båt han köpt (riktigt stolt var han), sen åkte vi in till stan. Parkerade på stan sen tog vi oss en promenad i bourlongen och spela min golf, Erik "vann" ;) så det har varit ett stort samtals ämne hela dagen. Sen gick vi till 9:an och käka lunch, Erik bjöd. För mig fick de bli en Sallad och Erik tog sig en pizza. Efter det åkte vi hem till mig så jag visa min lägenhet, vi har spelat lite djungelboken, kolla på tv och så har vi kollat på kort. Nu precis kom Rune (pappa hans) och Gunilla (mamma hans) och hämta upp honom. Erik var jätte glad för att få kommit och hälsa på, kul att göra någon annan glad. :) 
Nu hade jag tänkt mig att åka upp till Hemlingby och springa lite, Emma hade ju lovat att haka på men hon drog sig nyss ur, Så det blir till att springa själv i dag.
 
Heeej / Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0