En grå liten tuss..

Det blev inte många timmar sömn i natt inte, efter att Emma skickat alla härliga kort blev jag pigg och la upp all på Facbook, efter det försökte jag sova men de gick inte. Vid tre kom Richard, han hade vart hos Ag och spela tv spel. Så tjugo i fem titta jag på kl senast och så hade jag ställt alarm på 06.30. Så 1 h och 40 min sov jag i natt. En aning trött i morse faktisk, ja nu också för den delen. Men ska i väg på en prommis nu och sen ett pass på friskis. Så de blir att vila efter. Idag på jobbet ringde syrran och sa att jag lära komma in i Hedesunda innan jag åkte hem, tror ni inte ungen har gått och köpt en kanin. Men det var kanske den sötaste jag sätt, en grå liten tuss:). haha , gobit!
Nu ska jag i väg...

Heej så länge / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0