Förtrollad

I går kväll åkte jag och Richard ut och hämtade Syster och Oscar sen åkte vi in till gävle , hyrde film och köpte mat. Hyrde Förtrollad , mysig film så den var helt okej:).
Idag fick man ha klockan på alarm ska åka och hämta upp Erik Lingvall för jag har lovar honom att han ska få se min lägenhet och att vi ska göra något annat för en dag. Han blir ju så glad.
Nu sitter jag och käkar frulle fick bli fil och flingor + att jag har börjat min piller kur, en kur som rensar och stramar upp, allt skit man har i magen kommer lixom ut. Får se hur de funkar, man lär ju ha en hel del slagg som har samlats i magen ett par år. Nu ska jag köra det i två veckor och se vad de ger för resultat.
Senare har Emma lovat mig en springtur också:). Nu måste jag skynda mig....


Höres / mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0