Fruktsallad

God morgon god morgon, i dag blev det att gå upp lite tidigare än vanligt, har en beställning på bullar till halv 10 så då måste jag vara där till 7 iaf. Lite små seg men Jag och Richard kom i säng i skaplig tid iaf, eller vi låg i sängen och kolla på tv ett tag. Nu är jag uppe och har precis käkat frulle med Angelica, jag gjorde en fruktsallad i går kväll så det blev den till frukost också, gott:).

I går blev det väldigt slappt på dagen, kika på en film men sen somna jag..  vaknade av att de plingade på dörren, de var Richard:). Sen åkte jag och käkade med Angelica, fick bli en sallad:). Efter det blev det ett intensivpass, Annica och Lasse började med sitt nya så det var kul. Sen blev det hem till älsklingen ,jag gjorde ordingen en fruktsallad som vi mumsa på.
 
Ha en bra dag! / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0