Helt otroligt;)

Hör och häpna... Richard Forsling följde med upp till hemlingbyspåret och sprang i dag (Helt otroligt), först tog vi och värmde upp i tvåan sen fick de bli intervaller för Richard, jag hoppade det idag genom att jag inte hade astma sprayen med mig. Jag sprang 3 km ist, jätte strora vatten pölar i spåret fick plumsa ända upp till knäna. Helt dyngsur fick man springa och tyngre blev de, men de var bara att plumsa på de.
Sen när vi kom hem åkte jag och Richard och handlade massa grönsaker, för i kväll blir film med massa grönt:). När vi kom hem till Richard hade Eleonor gjort mat, ugnstekt falukor med mos, jätte gott. Nu blire väl en film, kim skulle också komma förbi.

Heeej heeej / Miranda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0