Kålmården

Det fick bli en timmer prommis i går innan jag gick och mötte Emma, sen möttes vi vid sörby och gjorde sellis ner på stan. Gick på puls medel, riktigt svettigt blev det. Så trångt i den lilla lokalen på torget. Men de var kul. Sen hem och duscha och packa ihop för att åka ut till Hedesunda med Richard. Käka lite och spela kort.

Ja idag åker jag, Richard, Syster och Oscar till Norrköping ska på kålmården i morgon och i dag hittar vi väl på något trevligt där nere:). Bara jag som vaknat ännu men dom lär väl komma upp snart så vi kan bege oss.

>Så gald att jag har dig älskling.




Här har vi Pillas lilla gobit, snacka om söt tuss. Han har inte fått sin namn riktig. Men de är under pruduktion;)



Tjo / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0