LARS WINNERBÄCK!

Efter jobbet i går åkte jag till frissan, så nu har man det klart för denna månad. Riktigt skönt, hade ju fått sån utväxt håret mitt växer som ogräs. Kl 18 hade vi alla brudar på kafe nyficket ett bord bokat på Helt Enkelt, jätte gott var allt. Sen åkte vi upp till gasklockorna allihopa dör att se LARS WINNERBÄCK, det blev rysningar i kroppen. De var skitbra, det ända som var en besvikelse vara att han inte sjöng kom änglar. Men Miss li var ju där och dom tog ju sin låt tillsammans också, den är riktigt bra. Man får vara nöjd ändå:).
Efter det så skjussa jag ner syster på stan och själv åkte jag till Richard som satt på Matildas, sen hem till sängen.

Idag är man uppe i tid igen, börjar kl ått ute i gysinge så har lite brottom nu. Jobbar till kl tre, kl fem börjar man jobba igen, ska servera på en invigning i hedesunda. Så det blir fullt upp i dag.

Morsning/ Mirris



>Richard du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0