Måndag, tisdag & Onsdag....

Ja det har redan hunnit blivit onsdag och bloggen har stått still i ett par dagar, har haft fullt upp med ett och annat. Eller bara allmänt lat med bloggandet....

Måndag: Det blev jobb på dagen, riktig seg dag. Jobbade helt ensam, man kan ju bli helt galen. Börjar ju ungefär prata med sig själv om det inte kommer en ända kund. Men det finns ju dom härliga stammisarna som alltid kommer, så npn finns de ju alltid. Efter jobbet tog jag med mig Zlatan in och även syster. Vi tog oss en promenad upp till hemlingbyspåret allihopa, nör vi kom upp sprang jag och zlatan oxg syster satt och väntade. Sen gick vi hem igen. På senheten åkte vi och hyrde film, jag och richard somnade ganska snabbt så de blev en tidig kväll.

Tisdag:  till jobbet som vanligt, baka de valiga, men vid lunch kom mamma iaf. Ännu en lugn dag. Efter jobbet åkte jag till valbo och inhandlade ett par nya tränings skor, NIKE och ett par nya tränings byxor, topp och strumpor.. Behövdes! Sen hem, ut på en på sringtur på 3 km, upp till friskis på ett pass i ny dojorna. Efter passet mötte jag upp Elina och vi tog en promenad, skönt att gå av sig lite. När jag kom hem kolla jag på parlamentet, dom är ju bara för bra, haha! Sen åkte jag hem till Richard, spela lite kort sen blev de kväller.

Onsdag: Jag har börjat drömmt så mycke marddrömmar, usch inge kul. Vaknar av att jag liger och stor grinar. Man blir ju helt konstig. När man vaknar tor man fortfarande vissa saker är sanna. Läskigt. Efter att vaknat och lyckas somna om några gånger i natt vaknade jag iaf kl nio. Sen har de väl inte hännt så mycke. Sitter hemma nu och har inte en aning om vad som händer. Träning i kväll bara, kanske en springtur nu eller en promenad. Tvättstugan är ju full som vanlig, får väl kanske passa på att städa eller något.

Känner mig inte alls på topp i dag, inlägget fick en grå ton över sig... bara trök ungefär. Men hoppas humöret ska komma upp under dagen:)

Hade gött / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0