Mys kväll med Emsi:)

Som vi har myst jag och min gobit Emsi här hemma:), lagat till lite tacos ... lika gott som vanligt. Sen mös vi oss ner framför tv och glutta på nån film, john blund kom och kikade förbi hos mig en sväng också (som vanligt). Jag förstår inte att jag aldrig kan kolla på en hel film utan att somna en stund. För nån min sen tog Emma sitt farväl för kvällen (Tack för en härlig mys kväll gumman, den behövdes:D) , så nu ligger han här själv i lägenheten väntar på att älsklingen ska sluta för kvällen, då blire färd ut till hedesunda. Ska sova där i natt så vi slipper ta ut två bilar i morgon, jag jobbar och Richard skulle ut och jaga med pappa och Oscar i morgon. Ja jag borde väl sova lite nu innan vi ska åka, sov ju nästan ingen i går natt.

Det blir stöd vila nu innan färd ut till Häsen / Mirris

Grattis ANGELICA FORSLING 19 år i dag, lill hjärtat! Hoppas på en kanon dag på båten.


Emsi:)                               Jag & Angelica:)             Älsklingarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0