Ny vecka..

Då var man hemma från jobbet då... jätte lugnt i dag. Har typ bara bakat hela dagen. Kom nån trevlig tant och farbror som pratade med mig ett bra tag, vissa är så himla gulliga när dom kommer. Så skönt att få såna kunder, dom kan verkligen göra ens dag, sen finns de jui dom som kan förstöra en hel dag om inte flera dagar. Nu hade jag tänkt mig tagit en promenad, skulle igentligen ha sprungit men har varkligen ingen lust med det i dag, kan verkligen inte springa när jag inte känner för det, blir så omotviverad och känner bara ångest inför nästa gång. så då struntar jag i det och tar en skön, rask promenad ist med musik. Laddar om för morgon dagen ist. Ska följa med richard sen när han går 9 hål ute på golfen också, då får man ju röra på sig lite mer iaf.

Tjao så länge / Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0