Pass 2 avklarat...

Ja då var pass 2 avklarat för dagen, 17-23.30. Kvällen har flytit på bra, 170 hungriga och sprit glada gäster. Allt kom ut i sin tid. Alla var nöjda. Kom precis hem till Richard, men han själv är och jobbar så jag tänkte ta en dusch nu och sen hoppa ner i sängen, ska bli riktigt skönt efter en lång dag... I morgon är man ledig så det ska bli kanon skönt:D.

Är det verkligen meningen att de ska vara så, man känner sig inte tillräcklig för 5 öre. Man börjar ju fundera vad det är för fel. Det äcklar mig att det ska vara så. En grej som får mig att sjunka så långt ner i botten som möjligt. Visst om man är ensam.. då är det upp till var och en. En grej som stör mig så otroligt mycke bara.....

Natti natt / mirre mirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0