Röd, svettig och allmänt härlig

Rundan i spåret i dag var riktigt tung, kännde verkligen hur alkoholen har påverkat i helgen. Så nu är man på ruta 1 igen känns det som, alkoholen kommer verkligen få ligga på hyllan ett tag. Ska försöka få upp flåset på riktigt nu + när jag äter dom här örttabletterna måste jag vara extra noga så det får bästa effekt. Efter det åkte jag och sola, skönt att få lägga sig ner efter man har varit ute och sprungit, som vanligt somnar jag ju alltid i solariumet så tiden går extra fort. Röd, svettig och allmänt härlig gick jag in på ICA Söder och köpte massa frukt. En del lär ju undrat vad man var för ett annat slusk, men jag är ju bara jag så de finns väl inte så mycket mer att säga om saken;), jag ville ha min frukt.
Nu har jag precis lagat mig en exklusiv middag (korv och makaroner m. en sallad), så nu ska jag väl hoppa in i duschen och fräscha till mig lite kanske. Vet inte riktig vad som händer i kväll, men de blir inte bara soffan ska jag se till iaf.

Hittade kanske härligaste bilden i dag också , på Fia Åströms blogg. Från halloween 2005 (tror jag att de var), alltid lika roligt att se gammla bilder. Alla min gammla bilder ligger ju andra datorn i garderoben som jag inte kopplat in på år och dar känns det som, så mycke virus på den som jag inte orkar fixa. Ja inte för att jag kan ,men de är väl lätt att fråga om hjälp, men lat som man är på den fronten har det inte hännt något än heller. Ska ta tag i det där nu i veckan kanske, ska väl inte säga förmycke men jag kan ju hoppas iaf.  

Jag, Elina Pettersson, Matilda Östblom och Fia Åström.


Bye / Smirran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0