Svettigt!

Passet i dag blev riktigt svettigt, skönt att ta i. De var både Lasse och Annika som höll i passet idag, riktigt kul. Svettig blev man kan jag lova. Känndes som de var svett i hela lokalen, golvet var helt blött. Så härligt att se att äldre gubbar är med också, dom är ju lite små roliga nör som försöker sig på alla övningar. Men jag ska väl inte tala om mina rörelser heller, en fet padda som försöker lyfta på ben och armar;), men de är ju som det är de. Då får väl andra ha roligt åt mig ist då. Ja nu borde jag väl städa lägenheten, men känner absolut ingen lust. Men jag måste väl "suga" upp alla härliga dammråttor som ligger och lurar under sängen om man ska kunna överleva här inne, innan man får astma besvär på den fronten. Jag ska väl inte ens tala om tvätt högen som bara växer och växer, men de är ju så förbannat svårt att få en normal tvätt tid, alla har ju redan bokat upp dom tider som är möjliga att tvätta på, annars jobbar man ju. Men ska iaf ta ett bad nu hade jag tänk, sen kanske kika på en film med Emma, ja och då blire väl så att man drar på den där städningen ändå , men nått drag hinner jag kanske med;). Måste åka til ica kvantum också så jag har något att laga middag av i kväll.. ser ju rätt dött ut i kylen om man säger så och i frysen ligger de bara nån stump falukorv och de var jag inte speciellt sugen på.

Duschen kallar / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0