Ute i storskogen...

Jag börjar berätta hur gårdagen blev, jag begav mig upp till spåret iaf. Sprang 5 km och gick sen tre, var bra haring ändå eftersom det sista dom sa till mig innan jag drog var att två pojkar hade sett björn där uppe. Men ingen björn vad jag kunde se iaf (som tur var).. Skulle ju bara dött av att se en björn jag. Sen efter det vare bara att hoppa in i duschen och käka lunch och bege sig ut till gysinge. Jag och Angelica förberedde allt som skulle förberedas, vi fick typ sloss med alla getingar som vi har på ute platsen (sjukt mycke getingar), dom är ju så vidriga, inga djur att lite på precis. Efter vi serverat champainen och förberett allt åkte v till hedesunda och käkade, mums. Sen lika fort tillbaka igen. Började fixa årdning i baren och sen var de full far (eller rätt segt), men kvällen var helt okej. Det blev ju pengar. 02.00 slutade vi så då begeav vi oss hem till gävle. Richard hade också jobbat så han kom hem lite efter mig, sen var det mys farmör tv .

Idag slog jag öpp ögonen för dagen 11.00, la mig och zappa lite framför tv tills Richard kom upp, sen böt jag om till träningskläder och Richard drog i väg för att spela golf. Jag tog mig upp till spåret, började gå i 10 km spåret. Gick till 5 km sen sprang jag resten och även 1 km extra, så i dag blev de en prommis på 5 km och sprang 6 km. Riktigt skönt. 10 km spåret är ju ett riktigt terängs spår så nog fick man röra på sig allt, över stockar, sten och plumsa i en hel del vatten och lera. Så i dag blev det en härlig färd ute i storskogen. På vägenhem kom jag på att jag måste handla något om jag skulle kunna äte när jag kom hem, genom att jag inte ätit frulle än heller. Så svettig och allmänt lökig gick jag in på ICA kvantum, kännde mig bra äcklig men jag orkade verkligen inte åka hem först för att duscha. Men jag försökte hålla mig undan från folk;). Så nu har jag precis käkat en Pasta Alfredo, kände att jag inte orkade laga något (och jag ska vara kock ??). Men den är ju så himla god men inte så bra , men de fick gå idag.

Nu har jag bestämt mig för en riktig stor städning i, så de blir rent någongång. Känner mig som en annan LORTMAJA. Får se hur jag lyckas i dag då..



Heeeej heeej heeej / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0