Ett riktigt nötskal....

Nu är man på fötter igen...idag har man varit seg. Gjorde allt som skulle göras på jobbet iaf, bulla upp och gjera och sen insåg jag att jag skrivit in mc-gänget fel datum (Klump maja) inte idag utan nästa fredag, åhhh blir så less på mig själv. Ja men nu har vi extra till helgen då iaf. Så slutade tidigare i dag, var hemma till halv tre och då slängde jag mig i sängen ganske fort, så jag har vilat till nu (skit sköönt)...
Gårdagen då... jo gårdagen bestod av jobb hela dagen med Jossan, lyckades bränna en hel blåt bullar också, jag är nog bland dom klumpigaste i hela den här världen jag. Lyckas fan men allt som man inte ska lyckas med. Ja men de är väl de man får leva med. En lugn dag på jobbet, hann lusläsa nya veckorevyn också:). Efter jobbet åkte jag direkt hem till familjen forsling, Angelica hade kommit hem:). Satt och snackade lite med henne och Jennifer hur dom hade haft det efter sin vecka i Turkiet, haha vilka nötter;D. Sen färga jag håret på Angelica, så nu äre total rött igen;P. Sen vid åtta tiden åkte vi hem till mig och skulle duscha och göra oss klar, men de gick ju inte så bra att duscha om man inte ville duscha i IS kallt vatten, verkligen IS kallt vatten (!).. så de fick bli något lätt dusch där . Tog nån öl och dela på en vinare sen tog vi taxi till crille, där satt Richard, crille, Joel och ja nu har jag tappat namnet igen, men en till iaf och splea kort. Jag opch angelica höll oss utanför spelet och satt och snacka massa skit på balkongen ist och delade på ännu en vinare till. Efter en stund vare dax att glida i väg igen, ner till interpoool. Blev mer drickande, ja och resultat gavs ju. Jag blev BRA JÄVLA FULL... på hem vägen hade jag bara tattat ner mig, vill inte ens höra vad jag gjorde. Men så typiskt mig. Vi gick hem till Crille igen allihopa, sen fick de bli sängen för mig och richard.
07.00 ringde min klocka, fy fan vad jag inte ville gå upp då, de gjorde jag inte heller men efter en stund . 07.45 var jag på fötter och traskade i väg hemmåt, tungt att gå när alla andra ligger kvar och sover. Hem och fräscha till mig lite sen åkte jag ut till gysinge, kan ju inte åkt lagligt jag inte:S, de känndes iaf så. De var de de, men kul hade vi:D.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan Angelica blir galen på mig, har lovat att jag ska komma för längesen nu. Så nu måste jag rappa på lite.

Richard> min älskling!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0