2008 I BILDER.



ÅRE- en resa man aldrig kommer att glömma.



Ladugatan2- Jag flyttar in i februari.



Richard- 2008-05-05 <3



EMMA flyttar till sörby, en hejdundrandes fest:).



R.I.P Mormor <3



MIDSOMMAR- Firade misommar ute på



ÖN- Underbara ön hela sommaren lång:)



Grönalund- Em rolig upplevelse för både mig och Elina;) haha



KÅLMÅRDEN- Jag, Richard, Pilla & Oscar var på kolmården och bodde i en stuga i två nätter. Mys



ROSA- Jag och fia hade 20 års fest tillsammans:)



Hårsta Jansson Catring- Började jobba hos dem.



Personlig Assistent- Började jobba som pers. assist



HALLOWEEN- Fixade fest med Staffan & Tommy ute i gysinge:)



Interpool- Börjat jobbat extra även där.



Köp Ny säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0