5 dagar kvar..

Alla räknar dagarna till Jul, visserligen gör jag det också. Men först och främst räknar jag ner till Linda kommer hem:). Hon blir hemma i 3, hela veckor:). Skönt att ha henne på hemmaplan. Kanske inte blir lika dyr telefon räkning då;), vi pratar i stortsett varje dag i telefon. Men hon är faktisk min räddning i vardagen. Vill att hon ska flytta hem, så att allt blir som vanligt igen. Du har det bättre här tufflan, det lovar jag dig:). Den bästa av det mästa, de e du de:)





Det blev en promenad ikväll iaf, skönt att få komma ut och få frisk luft. Sen tog jag mig en solning också, sist jag solade var nog i våras någon gång. Ser ut som ett annat lik, eller just nu är jag väl lite små röd som en annan kräfta;).
Precis tillagat lite lax m. sallad som jag sitter och mumsar i mig till middag, gottit:).
Nästa blir nog sängen....

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0