Fröken Östblom som polis?

Ikväll på intensiven var det Lars ist för Jenny, men det gick ju lika bra det. Lars får verkligen en att le genom hela passet.  Haha, en riktig sköning!
Annars så har jag bara tittat på Greys och spelat spel, fastnat för ett nytt spel nu. Vilken mupp man är:P haha.


Har börjat funderat över allt spå damen sa mer och mer, lite små kul så där. Vissa saker sparar jag för mig själv med Angelica så får vi se vad som händer;). Hon sa att hon såg en utbildning hos mig och att jag skulle passa som Polis eller Mäklare. Haha .. skulle ni kuna se mig Miranda Östblom som Polis?? Kanske sveriges muppigaste isf. Visst att mina tankar har hamnat på ämnet ibland, men då har jag bara suddat bort tanken för att jag snabbt insett att jag aldrig skulle lyckas utbilda mig till något dyligt:P. Men vi får se vad det kommer att bli av fröken Östblom;).



(Ja, varför inte?? hahaha)


/ M

Kommentarer
Postat av: P

Mm, ja varför inte. Då kan du ju haffa mig;)

2008-12-05 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0