Halv risig!

Lite halv risig start på denna morgon, billåset hade fryst som vanligt. Men Richard hjälpte mig iaf att få upp det. Sen nu när jag kom hem spillde jag ut hela ramlösan (vad less jag blev). Är uppe tidigt idag fast jag är ledig, var faktiskt Richard som skulle upp tidigt. Han är på väg till Örebro för att jobba tills på torsdag.

Hade tänkt käka lite frulle nu och vila lite sen, är rätt trött. Har sovit så dåligt i natt. Sen på Lunchen blire att träna lite Bräda hade jag tänkt.

På eftermiddan när syrran slutat ska jag bege mig ut till Hedesunda, tänkt att sova kvar där. Blir ju ensamt utan Richard så då kan jag lika bra sova hemma hos familjen och Zlatan pojken:), mysigt!





Önskar bara att allt kunde flyta på utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0