Hedesunda.

Har haft en lungn och skön eftermiddag/kväll, blev käk m. familjen, tog en lång promenad m. Zlatan, Kusin Josefin och Nikej, kika på despret m. syster och mamma:).

Det var verkligen skit halt på vägarna, vi lär ju ha sett ut som bambi på hal is tusentals gånger:). Kul att träffa Jossan i kväll iaf, händer ju inte all förofta nu för tiden.

I  morgon ska jag jobba i gysinge en sväng på förmidagen sen ska jag till Marie och fixa till håret, behövs verkligen nu, min utväxt är enorm. Mitt hår växer ju som ogräs, iof är det ju bra just nu när jag vill spara till långt igen:).

Inatt blire till att sova på soffan, syster min har ju tagit mitt gammla rumt till någon kanin hem:P.




(Jag & Josefin:))



Zlatan- min gobit:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå nån kanin ;) de är ju tuuussse :D

2008-12-10 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0