Julbord, julbord, julbord..... julbord!

Åh jag kan snart spy på alla julbord, känns som jag lägger 100 st om dagen ungefär. Så jävla less.
Sill, ägg, rom, rödlök, gräddfil, lax, strömming, röbetsalld, potatissallad, mimosasallad, leverpastej, pastej, kalvsylta, Skinka, rostbiff, kalkon, korv, 3 sorter senap, hovmästarsås, dillmajonäs, pepparrotsgrädde, chumberlandsås, saltgurka, rödbetor, köttbullar, prinskorv, janson, revbenssjäll, lutfisk, Choklad mousse, risallamalta, ischolkad, och Knäck.

Allt detta snurrar runt i mitt huvud hela dagarna, jag kommer börja drömma marddrömmar om allt snart....

Jobbade 07-17 .50 , mycket att göra tills i morgon. Eller vi har mycket att göra hela veckan. Direkt efter jobbet skynda jag mig hem och slängde på mig träningskläderna och åkte upp till fjärran för ett intensivpass med Tove (trodde jag), tove var sjuk:(. Så vi fick någon annan mupp till tant. Skit tråkigt pass varkligen. Usch.
Nu är jag bara hemma, har lagt i en ¨hårinpackning nu ska hoppa ner i ett varmt bad snart. MYS.

/ En trött mirris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0