JULEN...

Lär väl börja och skylla i från mig varför jag inte bloggat, men har jobbat hela julen.... Sen resten av tiden har jag försökt umgås m. släkt och vänner så gott det går. Men nu så ska jag försöka hålla andan uppe här också;)....

JULAFTON: Jobb 7-16 (hemtjänsten), direkt efter jobbet in till stan, hem och duscha, hem till Richard för att fira lite jul med hans familj och släkt, ut till hedesundapvh firade jul med min släkt, in till gävle igen för att hinna sova en stund innan man började jonna nästa dag... En stressig dag, men en bra julafton även fast inte kännslan fanns där. Vill tacka alla för alla fina paket:). Super nöööjd!

JULDAGEN: Jobb (8-15 pers.assist) Jobb 17-03.30 (interpool), första dagen på interpooll gick jätte bra. Det var verkligen kul. Alla var jätte nöjda också:) En juldag fylld med jobb....

ANNANDAGEN: Sov ut länge m. Richard sen åkte vi hem till honom för att käka tacos m.  hans kusiner och spelad lite wii. På kvällen blev det jobb på interpool igen:) Dom var nöjda efter juldagen så nu blir det till att jobba extra där också:)

LÖRDAG: Luncha m. Linda och hennes lillesyster på stan:), träffade upp Elina senare för en shopping runda:) hittade: två par jeans och nån tröja. Nöjd:). Jobb 18.30-03- (interpool)

SÖNDAG: Sov ända till kl 14, åkte sen hem till Richards mormor och käkade, gott:). Dom ringde även in mig från interpool och frågade om jag kunde vara stand bye om det blev mycke. Jag och Richard åkte dit och spelade lite biljard och kollade om jag behövde hopp in, men det var lugnt ikväll. Sen har vi bara spelat lite wii och tittat på tv:).


Nu ska jag försöka sova för i morgon blire säng köp av:D. (Fick en sängstomme av Richard i julklapp + hylla, så nu ska jag köpa  160 säng eller två 80) .... TACK älskling:)!!!!!!!!!!



Hoppas er jul har varit super ! / Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0