Kontaktbar igen:)

Äntligen är man kontakt bar igen, man känner sig helt naken utan mobilen. Usch inget jag vill uppleva igen. Och hur kunde detta gå till då?
-Sophie gobiten skulle hjälpa mig att få fram klockan på mobilen när luckan var stängd (vi har lika mobil) men hon lyckades inte på inställningar så då tog hon den enkla lösningen som vi alla tjejer brukar göra om det inte vill fungera so vi vill, vi stänger av skiten och provar om det kommer fram då ist:). Men till hennes och min egen förvåning hade jag totalt glömmt bort min pin kod, hur kan jag vara så dum?  Så då fick jag vara utan mobil tills idag när jag hittade lappen med pin och puk kod:). Så nu är man fullt påklädd igen, skönt:)

Lördags kvällen var jätte trevli., Det blev Jag, Emma och Sophie som umgicks hela kvällen. Skit kul eftersom det var så länge sen Sophie var med:). Vi var till Conny på förluva en sväng sen begav vi oss ner till brända och sen goya.
Tack för kvällen:).


I går blev det bara hemma mys med Richard.:)

/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0