Laddar för en lång natt...

Kom precis hem från ett intensiv pass, alltid lika skönt och jag var alltid lika sen som vanligt till passet. Fast idag hade jag iaf en annledning, bilen startade inte igen:(. Måste köpa ett nytt batteri nu tror jag, vart ska dom pengarna komma ifrån? Så det var bara att börja springa men som tur var skjusade Richard mig sista biten. Jag hann någorlunda iaf, kom mitt i uppvärmningen.  

Städat har jag gjort idag också:), mycket nöjd över mig själv. Haha.

Nu laddar jag bara för att jobba hela natten 22-08, det kommer bli en lång natt detta. Sov ju bara till kl 10 i morse. ska väl bara försöka vila nu en stund.. jag som har så lätt att somna i vanliga fall. Det kommer bli mycket kaffe, för att hålla mig vaken hela natten.

/ M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart jobbar du?

2008-12-03 @ 12:26:47
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0