Mys

Dagen har bara rullat förbi, sov ju bort nästan halva dagen pga att jag jobbade natten. Men lyckades iaf vara nere på stan till kl 15.00 för att träffa Katta:), var ju skit länge sen sist. Hon lever ju sitt liv i norge just nu som pizzabagare;). Kul att träffa henne, en riktig gobit. Träffade Wilson i dag också,  alltid lika roligt att se sin gammla klassisar.

Efter stats rundan åkte jag och Richard ut till Gysinge för att hjälpa mamma och pappa med allt till festen som dom ska ha där ute i morgon. Jag Hjälpte till med dukningen och gjorde efterrättet åt dem, vitchoklad pannacotta. Richard fick stå för bardelen och de elektriska:).

Nu på kvällen har jag haft två av mina favorit tjejer hemma på mys kväll, Emma & Fia.  Kikade på "The herat braek kid" och surrade på som vanligt. Alltid lika kul att umgås med dem:), tack tjejer!

/ M




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0