Sängen...

Idag blev det jobb som vanligt, har varit och gjort lite jultallrikar på hårsta jansson catring. Lyckades tom sova över, 10 över 8 vaknade jag och jag började kl 8. Men var där på 8 min, Snozern hade ringt var 10 onde min från kvart i sju, men varken jag eller richard vaknade av den. Då sover man djupt..

Efter jobbet åkte jag och hämta Linda vid tåget:), så skönt att få se henne igen. Hon fick först följa med mig upp till Interpool för att Lotta skulle visa mig hur kassan fungerade för att jag ska jobba där på juldagen:).
Sen åkte vi ner och gjorde stan, hittade lite fler julklappar. Men det lär även bli en tripp i morgon också.
Alltid lika roligt att shoppa med linda, vi hade en mysig sväng på stan:). Efter vår tripp skjussa jag hem henne till mamma sin så hon fick träffa familjen:). Själv åkte jag upp till Interpool och heja på Richard. Han spelar biljar tunering i kväll så jag tog mig en kik:).

Nu har jag redan myst ner mig i sängen. Tänkte komma i säng i tid för en gångs skull, Jobbar ute i hedesunda i morgon. Hemtjänsten, var ju ett bra tag sen. Men det ska nog gå bra.

Laddar batterierna / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0