Spådam.

Har precis vart och spått mig, rätt läskigt faktiskt. Sjukt hur hon kunde veta allt och få fram det i en helt vanlig kortlek. Nu får jag se om allt i framtiden också kommer att stämma. Jag är riktigt nörjd med det hon har sagt, nu är det bara verkligenheten som kan visa upp det:).




Annars idag har jag jobbat ute i gysinge, mycket lugnt där ute nu. Nån enstaka kotte:). Pappa köpte ett nytt batteri till min bil idag också, så nu startar den utan problem:), tack pappa! Nu hade jag tänkt att pallra mig upp till fjärran för att röra på fläsket:)..

/ M

Kommentarer
Postat av: Minnah

Tack för en bra och fin blogg.



Jag brukar också spå mig lite då och då. Det är alltid lika spännande.



Lycka till med allt.



Kram Minnah

2011-11-07 @ 19:44:23
URL: http://www.spadam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0