Biljard

De var faktiskt riktigt skönt i vattnet idag, Zlatan simma för fullt, Zampo stod på land och jag och syster tog oss ett varsit litet dopp. Sen åkte vi hem till farmor och farfar, käkade riktigt gott. Sen åkte jag och hämta Johan så åkte vi upp till spåret och sprang 5an, i dag tog de emot kan jag säga. Måste få upp kondisen NU. Sen palla vi oss in till stan robin följde med han också så nu har vi spelat biljard på interpool, alla var as trötta så de gick väl inge vidare. Men vi hade det trevligt.

Nu har lönen rullat in också, underbart! Måste hålla i pengarna lite mer denna månad (lycka till mirrris). Nu ska jag nog krypa ner i sängen för den ser väldigt lockande ut för i morgon ska de bli massa SOL och BAD:D.

Natti natt / Mirris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0