Bröllop.

Vi fixade det galant i går, allt flöt på bra. En aning nervösa innan men det hör väl bara till. Men snittarna, skummpa och maten kom ut , alla var jätte nöjda. Vi fick bort all disk fort och kaffe och tårtan var på sin plats:). Brudparet var jätte fina. Tråkigt att vissa ska snacka skit om folk dom inte vet något om och säga det till mig var väl inte det smartaste.
Så nu var det bröllopet avklarat så nu äre bara att sikta in sig på nästa....

Efter jobbet åkte jag hem till Richard, spela lite Guitar Hero. Skit kul, men jag är ju kass på det men jag gör väl framsteg om man säger så iaf;). Richard blanda ordning nån drink och nå shots, mysigt hade vi:D.

Idag blire att jobba igen, ska snart bege mig. Sen frå man väl hopppas att det händer nå skoj i kväll:). Helgen har ju bara betått av jobb så något annat vore ju kul iaf.

Hade / Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0