Brudar

Kvällen har varit kanon mysig, har umgåtts med Emma, Fia och Linda hela kvällen. Linda är HEMMA nu från Oscarshamn, så kul att ha henne hemma. Men de varar ju inte allt för länge men man får ta vara på den tiden:). Vi var ner på stan en sväng och kikade men det var så sjukt mycker folk så vi åkte hem till mig och uppdatea oss lite;), haha. Sen blev det mat å¨Sibylla, korv med mos. Sen skjusa Fia till tåget, hon lära tillbaks till uppsala för att hon jobbar hela helgen, men nästa vecka kommer hon igen:). Sen så har jag, Linda och Emma suttit här hemma hos mig bara glott på tv och snacka. Skjussa precis hem dom, så nu ska jag väl krypa ner ensam i sängen. Tomt utan Richard. Vill ha hem honom nu.

Har haft en kanon mysig kväll med mina härligaste brudar, tack för i kväll BRUDERS!
Nu lär de bli sängen om jag ska orka upp i morgon. Börjar 8 så det känns faktiskt lite tungt, genom att jag sov så få timmar i natt. Ögonen är inte riktigt med nu eller...

GOD NATT / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0