Förkyld

Så har man lyckas blivit förkyld, jag hatar det. Man blir ju så jävla trött och hänig, hade även lite feber. Så det får bli sängen med tv mys i kväll bara.

I dag blev de jobb 8-15 sen åkte jag och Elina och handla in det vi behövde för att göra provsmak på maten och tårtorna till marie och jockes bröllop. De gick helt fel fritt med allt tills ena tårtan flöt ut och såg ut som en annan spya. Jordgubbsmoussen blev förlös, så den flöt bara ut och höll inte alls upp tårtan, Men den andra tårtan höll sig bra. Marie och Jocke var JÄTTE  nöjda, så det var kul. Så kom hem nyss, nu blire bara mys.



LINDA min stjärna, Snart är du hemma och hälsar på. Saknar dig sjukt mycke nu.


Tack för mig, heeeej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0