Fredag.

Har inte orkat blogg på ett par dagar nu så tänkte att jag skulle skriva ett par rader nu. har väl jobbat för det mesta så det ju inte så mycket att berätta om. Men i Tisdags var jag på först Tisdagsdansen nere på ÖN för den här sommaren, jätte kul faktisk mycket folk å så. Först var jag, Elina och Sophie på pizzan och åt en sallad och tog nån öl sen åkte vi vidaren ner till Bröderna Johanssons, mycke trevligt. Blev lite spel å så. Sen bar de av ner till ÖN. Kul att träffa alla man inte sätt på länge:). De var en lyckad kväll iaf:). Ska lägga ut lite kort från kvällen också. 



I dag blev det begravning igen, gammel Farmor har gått bort. De var en jätte fin begravning och sorligt som vanligt.
Nu är jag hemma i Hedesunda, tänkte bege mig ut på en springtur med Zlatan. Sen i kväll blir de till att jobba, har en hel del att förbereda inför imorgon.

heeeej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0