Inte på 4 dagar...

Ja nu har jag inte bloggat på 4 dagar, har inte haft så stor tid att skriva, men det finns saker att skriva om iaf. Det har varit den årliga 24 timmars cupen i ÄLVÅSA med Petter och hans getter, det gick väl som de gick i år men vi hade roligt iaf, ALLTID! Allihopa är så jävla goa, man får sig sina skratt. Ska försöka få in alla bilder från älvåsa så ska ni få se. men om min jävla telefon kunde fungera nångång så ska jag lägga upp dom och berätta mer om hela cupen.
Sen i går var jag och Elina på Grönalund , en dag jag sent kommer att glömma. Fy fan, jag gjorde då bort mig ocg elina totalt på hela grönan, haha. De får bli ett inlägg försig de med med massa bilder. Syster kommer in snart så får väl sätta in minneskortet i hennes telefon och få över alla bilder.
Så snart ska jag skriva och lägga upp alla bilder från dom här galna dagarna:P.

kommer MERA! / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0