Ledig!

I går blev det jobb hela dagen, mycket folk har vi ute i gysinge nu så det är bara att jobba på. finn hur mycket som helst att göra. Så det är kul. :). På kvällen åkte jag hem till Richard men vi betämmde oss ganska snabbt att åka ut till häsen. Var med syrran och Oscar en stund.

I dag är man LEDIG , hur skönt som helst. Fick man sova ut i morse också. I dag har det blivit rätt lugnt, var med Richard hela dagen. Sitter även hemma hos honom nu, han har en gäng grabbar hemma och spelar vatten vollyboll, men de fick bli datan för mig just nu iaf. Ska palla mig upp till spåret hade jag tänkt. Men känner mig inte så pigg, men de får nog bli ett måste för mig i dag.

Hade / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0