Ön i kväll och svänga på våra lurviga;)!

Ja nu är dom tavlor jag har uppsatta i lägenheten, pappa var hit och hjälpte mig och de blev kanon bra:), blir skilnad. Nu måste jag shoppa mer prylar till lägenheten när löningen kommer.

I Kväll blire festligheter, ska ner på ön och bugga loss. Ska vara hemma hos oss först i ölbo sen bege oss ner. Ska bli kul att vara med alla som man inte träffar allt för offta. Var ju så längesen vi gjorde något ihop allihop, så det ska bli jätte kul.
Nu har jag fått in alla bilder från grönan och älvåsa iaf, men hinner inte lägga upp dom i dag på bloggen ska göra det i morgon hade jag tänkt. men dom ligger ute på Facebook iaf:). Nu ska jag åka och hämta syster på stan sen ska vi bege oss ut till häsen, få se om man lyckas få med sig Richard ut men de tvivlar jag tyvärr starkt på. Det är ju värt ett försök iaf:), han ska väl i väg tidigt i morgon också. 

TREVLIG KVÄLL / Miranda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0