Planering & Förberedelser

Ja gårdags kvällen bestod av planering och förberedelser för min och elinas del, till Jocke och Maries Bröllopsmat. Det flöt på galant i går, tiden rann väl bara iväg lite. Men allt som skulle göras blev gjort. Så idag har vi lite smått som måste fixas , eller smått och smått en hel del faktiskt. Själv har jag precis slängt in fläskfile i ungnen som måste bli klar snart. Ska åka ut till hedesunda vid elva för jag och elina skulle börja vid tolv. Så det blir nog ett lång pass i dag.
Ja de är väl bara att hoppas allt går fel fritt, men när jag är i bilden brukar alltid något spricka:P, men jag får väl försöka hålla mig i styr.

Heeeej heeeej / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0