Rockafton, Harnäs & Berggrenska...

Rockafton
-  går kväll hade vi Rockafton ute i Gysinge,  verkligen jätte mycke folk hade vi. Allt tog typ slut, inte en änmda öl fanns kvar efter kvällens gång. Kul att se så mycket folk där ute iaf:). Vid 03.00 var man hemma ...

Harnäs
-  I dag vacknade jag och Rickard för en kl 12.30, skönt att sova ut. Sen åkte vi ut till Harnäs å bada, spela vollyboll å sola med Richards vänner. Vid fyra åkte vi hem, käka å sola lite till sen fick de bli en film. MYS.

Berggrenska
- I kväll blev det Berggreska med Amanda och hennes polare:), jätte mysigt. Sen blev de krogen för tjejena och då palla jag mig hem, trött plus att man ska börja jobba kl åtta i morgon. Så nu sitter jag här in i det sista innan sängen:).
Rickard jobbar i kväll han också så han kommer väl och kryper ner med mig om ett tag:)...

Ja nu ska jag nog krypa ner i sängen så man kommer upp i tid i morgon.

Natti natt / Mirris


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering här tycker jag :P

2008-08-02 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0