Lördag

Nu var det ett tag sen man uppdatera sig här...... så lite finns det väl att berätta. Kanske inte så mycket intresant.

I Torsdags blev det iaf en hemma dag för mig, var så förkyld så behövde verkligen vara hemma, inte pigg alls. På kvällen var jag, Richard, syster & Oscar på bio Narnia , den var jätte mysig.

I går började jag känna mig lite bättre i förkyldningen så det var ju skönt de. Var till Marie och fixa frillan i går, så de var skönt. Fick i en violet färg nu, jag blev nöjd:D. Angelica var också med och fixa frippan, hon blev röd ovh fick en fin lugg. De bliv skit snyggt. Sen i går kväll jobba jag och Richard ute i gysinge, Vi har börjat haft trubadur kvällar nu varje fredag i Juni , Öppet till 24.00 . Öl, vin och sprittillstånd. Så kika dit nån fredag. Jätte mysigt faktiskt. I Går kom de lite folk faktiskt, var ett band från sandviken, dom var jätte duktiga.

I dag har jag vart ner på stan med sophie, kika in lite kläder. Hittade ett jätte sött linne på bikbok, sen var det att hålla i pengarna. Är totalt shopp tokig. Men måsta spara in lite nu. Blev helt kär i en jacka inne på MQ, skit snygg verkligen. Vill verkligen ha den. Finns den kvar imorgon ska jag nog köpa den,men då äre bara leva fattigt resten av månaden. Nu är jag hemma en sväng. Ska till Sophie om ett tag, de blir grilla och nåt gals vin:). Nu hade jag tänkt att göra mig redo för kvällen.

Hade!


Kafe Nyfiket i Gysinge
Öppet 
Måndag,tisdag,torsdag,lördag & söndag 11-17
Onsdagar 11-22
Fredagar 11-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0