Då var det kväller...

Ja nu är man hemma trodde de skulle bli mys hemma för mig själv, Richard drog ju i väg och jobba.. barrundan var ju i kväll. Men det blev en sväng ner på Brända med Rickard Martinell, det var treligt att träffas var ju ett bra tag sen. Ewwe var ute och flängde för fullt på barrundan hon:), det var trevligt att göra något:).

Annars i kväll blev det ett spring tur i hemlingby , det fick bli 5 km, jätte skönt. Sen kom Richard :), blev lite käk och mys ,men han lära drag lika fort igen.
Nu ligger jag och väntar på gobiten min, kommer väl hem snart hoppas jag:). Jag lär väl krypa ner snart, ska ju upp tidigt och jobba i morgon.

Då blir det kväller/ M


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 00:30:19
Postat av: Evelina

Haha ja flängde gjorde jag minsann! Kul som tusan ;) Tack igen för lånet av legg! Hör av dig när du är sugen på promenad :D

2008-06-04 @ 22:03:39
URL: http://ewiis4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0