Dag för dag..

Hur varmt som helst inne på Richards rum, kan bara inte sova. Så det får bli en sväng här ist. Uppdatera lite vad som har hänt sen sist:P.

Torsdag- Jag och syster begav oss in till gävle efter jag hade jobbat, käka och gjorde redo oss redo för kvällen. Sen kom Richard, vi tog oss nån öl och cider. Sen droppa Ida, Ch, Kim och Oscar in . Satt och snacka lite först sen tog vi en taxi ner på stan, tog nån öl på Interpool jag, Richard, Syrran och Oscar, riktigt mysigt:). Sen blev det kväller.

Fredag- Jag och richard vakna inte för en halv tolv kanske, begav oss dirket till hemlingby och sen låg vi vid poolen hela dagen:), bada, spela spel och bara mös med älsklingen:).
Senare åkte vi ut till Hedesunda och käka hemma hos mamma och pappa. Sen lära jag göra klart bröllops tårtorna som jag hade en beställning på, gick väl helt okej. Fick ju hjälp av Richard och syster så det gick bra:), men det blev lite stressigt där. Men allt gick till slut och tårtorna kom på plats.:) Efter det åkte vi ut till östveda kolla in oscars flotte, åkte ut på den en sväng Zlatan var med han också så han bada för fullt:). härligt härligt.

Zlatan Och Richard, min gobitar:)Oscars ny byggda flotte, och han själv. Zlatan fick simma efter.Blöt djuret mitt:)Syster:)mina:)
Lördag- Den så kallades "dödens marknad " var kommen. Upp 05.30 göra sig klar och bege sig ut till jobbet. Myket att förbereda. Dagen flöt på bättre en planerat så det var riktigt skönt, jätte mycke folk var det men vi klara det bra, härligt tjejer:D. Efter det åkte jag hem till forslings och la mig vid poolen och mös lite med Angelica:).
Senare kom Richard hem ,  vi käka med bosse, eleonor, fredde, louise och dennis. Senare åkte jag Och Richard hem till kim och kika på Fotboll. Efter det åkte vi förbi Hangloos , Richard skulle heja på alla:), sen blev det hem till sängen:).

Söndag- Började inte och jobba för en kl 12. så det var lugnt. Var lite mindre folk i dag,men ändå mycke. Allt flöt på bra, Efter jobbet följde syrran och oscar med in till gävle. Åkte sen hem till richard , sen åkte alla ner på stan, käka lite kina och kolla på bio (Brudens bäste vän), riktigt bra faktiskt:). Vi hade det jätte mysigt.

Ja nu sitter man här och en ny vecka har man kommit in på också. Är ledig i dag så det ska bli jätte skönt:), ska väl bara till snabb mat och hämta lite grejer men inget mer. ska väl försöka få lite sol på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0