Limön.

Gårdagen blev en dag på jobbet, fick mysket gjort iaf:). Men klantig som man är så lyckas man ju med allt som man inte ska lyckas med. Sen in till gävle, åkte och handla med Richard och Oscar till helgen. ( Vi ska åka ut till limön och vara kvar över Midsommar) . På kvällen blkev det kik på fotboll med Angelica, Sandra och Josephine. Men matchen ska vi ju inte tala om. Jag och Angelica gled hem rätt tidigt, as trött så det blev sängen med älsklingen rätt fort.

I morse sov jag ut iaf, sov till kl nio. Det var skönt. Tog ett dopp med Angelica i poolen. Sen pallade jag mig hemåt , drog på mig springkläder och begav mig upp till hemlingbyspåret och sprang 5:an. Känndes som det vara bara det jag skulle hinna med/ orka i dag. Så Nu sitter man här. Känner sig lagomt stressad faktiskt. Ska väl försöka hinna med en del i dag iaf om allt ska bli med ut till limön. Sex skulle vi bli hämtade iaf. Sen blir vi troligen kvar tills på söndag, men om syster ska bestämma så blir de lördag. Så det visar sig. 

Nu måste jag nogg hoppa in i duschen om jag ska få något gjort idag. 

Trevlig MIDSOMMAR allihopa! / Mirris 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0