Optikern.

Blev en helt okej dag på jobbet i dag, skönt att jossan är tillbaka, så man får sig ett gott skratt:D.

Efter jobbet hade jag en tid hos optikern, och det visade sig att jag hade sämre syn på vänstra ögat så det kommer att bli glasögon, iaf när jag kollar på tv och kör bil. Så nu lär jag kolla ut ett par bågar också. Kommer väl inte se klok ut. Men vill jag slippa all huvudvärk så är det ju ett måste iaf, det ska nog bli bra. Säger vi iaf;).

Var nyss uppe i spåret och sprang in mina nya springkläder i dag också:), dom funkade fint. Sprang 6 km i dag och varvade ner med 1 km, kanon skönt. Måste bli allt offtare nu om man ska få upp någon kondis.

Nu ska jag göra lite tonfisksallad så det blir nå käk i kväll.

Heeeej så länge / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0