Torsdag.

Hur skönt väder som helst ute idag, 30 grader kl 8 på morgon:). Men en annan ska ju jobba.

I går blev det en springtur i hemlingby. Sen hem och laga lite tacos så kom Richard å käka , kolla på film:). Sen begav vi oss till hemlingby och sov här. Inte fickman sova ut i morse heller . Richard skulle i väg på golftävling i dag så han skulle upp tidigt, sen kunde jag inte somna om. Angelica kom upp efter ett tag hon också så man fick sällskap:).
Nyss käka frulle, ska väl hoppa in i duschen och göra mig klar och bege mig jag med. Ska åka och köpa mer ute möbler till fiket sen ska jag ut till gysinge, har en betällning på 12 tårtor till bröllop i morgon.

Nu lär man väl göra sig redo för dagen. Hej hej / mirris

Kommentarer
Postat av: pilla

tacos igen;) undra vem som bestämde de då :P

2008-06-05 @ 12:52:42
URL: http://matilda0sblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0