helgen

Då var det söndag , helgen snart slut igen.. men helgen har varit jätte mysig-

Fredag- Följde jag med richard och firade crille på student dagen (grattis), mycket trevligt. :) Sen åkte Richard och jobba, så jag och angelica tog oss en riktigt mys kväll och åt gott:), åkte runt och kollade på alla glada studenter, man längta tillbaka om man säger så. Sen Mys framför tven.


Lördag- Upp och jobba, började kl 8. Dagen blev kanon lugn. Lite strö folk. Slutade kl tre så då pallade jag mig hem. efter ett tag kom richard så då kom vi på att vi skulle åka ut till Hedesunda ist. Så då gjorde vi det. Kika på fotbollen, grilla och spela bol:), jätte mysig kväll med älsklingen.


Söndag- Fick en skön sovmorgon, åkte och köpte lite frukost, jordgubbar och mjölk;). Sen åkte vi in till gävle igen. Nu Ligger man här hemma i sängen och zappar på tv. Finns inte ett skit att kolla på. Richard är på sjukhuset och hälsar på crille stakarn.

nej nu ska man väl göra lite nytta..

heeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0