Cheers, Köpis, Ockelbomarknad & Häsen.

Nu var det ett tag sen jag blogga igen, har varit fullt upp i helgen tydligen;).

Fredag
- Jobbade först hela dagen, sen åkte jag in till gävle igen. Träffa syster, oscar och mamma ¨på stan en sväng. Kika lite och kolla in lite bågar åt mig. Helt sjukt svårt att hitta några. Jag ser ju ut som ett annat jon:P, mamma måste hjälpa mig i veckan att hitta några.
Sen skjusa jag ut Johan och han jobbpolare ut tull hussiliharen, dom skulle på fitmagalej. Efter det gick jag, syster och Oscar ner på Cheers käka och tog några öl, jätte mysigt hade vi. Sen blev de en sväng ner på Berggrenska. En trevlig kväll:)

Lördag- Älsklingen ringer och väker en kl 7.00 (han jobbade hela natten ) då var han på väg hem och ville att man skulle följa med hem till honom och sova. Så de vara bara att palla sig upp. 
12 var man uppe i farten igen, så då tog jag, syster, oscar och Johan en tripp till valbo och shoppade lite:). Hittade faktiskt en hel del, kanon nöjd med mina kööp, jag älskar rosa;).  Sen hem till Angelica, kolla på "Rädda Willy". Sen vara bara att göra sig klar för kvällen;P. Vi (Jag, Angelica och Hanna) begav oss ut på Ockelbomarknad. Fick träffa Sanna, jätte kul verkligen:) var ju såå längesen sist nu. Måste ses mer nu. Var och förfesta med dom, jätte trevligt hade vi. Sen åkte vi fram på marknaden och höll hus i öltältet, helt okej kväll:). Natten böev lång. Kom hem tjugo över tre. Då kom älsklingen och hämta upp mig sen följde jag med honom och köpte max, sen blev det att krypa ner till sängs.

Här kommer lite bilder från kvällen

(kommer mer bilder sen)

Söndag-
Vaknde inte fören kl 12, jätte skönt. Angelica var redan uppe så de blev ett förhör på henne av mig:P, haha. Tok ungen;P. Sen Mys med Älsklingen innan jag åkte ut och jobbade. Jobbade 15-18 i dag bara. Sen har jag bara varit ute i Hedesunda hela kvällen. Jag Och syster åkte och bada med Hundarna, Zlatan bara älskar vatten, men han mår inte så bra nu, har troligen fått skabb:/. Ska till vätrinären i morgon med dom. Han är inte alls som valigt. Sen kika vi på fotbollen, härligt att spanien vann:). Blir kvar i häsen i natt, ska upp och jobba i morgon bitti. Älsklingen Jobbar hela natten i natt med så man får sova ensam, blir ju bra tomt utan honom.

Nu blire kväller, God Natt  / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0