En person är en person oavsett storlek. . . .

JOBBET! - Jo men hörrni ni gick alldelens lysande idag, allt flöt på bra och jag fick klar julbordet i god tid:). Från 8-16 vare fullfart med att fixa allt till julbordet för morgondagen. Dom var jätte nöjda med mig faktiskt, fick mycke beröm.  Det är kul att höra. Så i morgon äre nya tag igen, ska vara ute i Sandviken hela dagen 8- sent. Det här fixar jag:).

KVÄLLEN-
Åkte ner på stan för att jag visste att Emma skulle sluta kl 18.00, hade tänkt överraska henne och bjuda henne på middag eftersom hon fyller år på söndag, men planen sprack rätt fort när jag fick tag på henne.  Hennes Mamma & Pappa stod och väntade utan för och dom skulle åka och handla, Typiskt! Gick och strosade själv en stund på stan, men det är ju så himla tråkigt att gå själv tycker jag. Vissa tycker det är skönt, men inte jag. Jag tycker bara alla kolla skumt på en:/.
Pallde mig upp till Johan ist för att kika in matchen mellan Rögle-Brynäs , men dom förlorade  m. 4-3, skit!


NU- sitter i min soffa med datorn i knä och käkar lite Cashew nötter, mumsigt! Ska nog krypa ner i sängen nu hade jag tänkt. Kika på en film eller bara sova.


GOKVÄLL / M(Tjejen Blir 21 på SÖNDAG)

Kommentarer
Postat av: Emma

men ååh gumman du är så gullig som skulle överraska mig :) dumma min plan för dagen bara :(

men nu jobbar vi häcken av oss imorrn och belönar oss på lördag istället!! :D jag lääängtar!



haha, och snygg bild föresten, INTE!

haaalllåååå där hakorna ;)

2008-11-27 @ 23:29:51
URL: http://emmahgren.blogg.se/
Postat av: Jenna

Längtar till lördag! :D

2008-11-28 @ 09:44:34
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0