För mycket gottande.

Söndag: Riktigt seg att ta sig upp, sov inte mycke lördag natt heller. Åkte och hämta Eleonor och Bosse ute i björke vid halv tre, sen kom Richard hem kanske vid 5 tiden på morgon så det blev inte mycke till att sova.
 Klev upp vid sju, tog mig ut till gysinge och
jobbade hela dagen. Mamma, pappa, Annika, kalle, Syster, Oscar, Farmor och farfar kom och käkade lunch också:), trevligt. Vid halv tre kom min älskling och överraskade mig också:), gobit:D.

Vid Fyra pallade jag mig hem , Richard åkte och spelade korp match och jag åkte hem och vila. Har varit så sjukt trött hela helgen. Sen blev det att titta på "ensam mamma söker", lite små roligt att titta på faktiskt. Efter det var jag så himla hungring så vi åkte och handlade lite, vi gjorde pannkisar när vi kom hem, riktigt gott m glass till också:). Sen blev det mass mys och ett varmt bad. En mysig kväll med älsklingen.

Måndag: Käkat tomtegröt till frulle, riktigt gott. Julen är nära nu.
Hade en tid kl 11 nu som jag avbokade, kände att jag inte behövde det riktigt. Eller behövde gjorde jag säkert, men det känndes bara löjligt att gå dit på något vis. Har ju en tid kl 15 som vi satsar på ist.

Nu äre träna som gäller denna vecka, har varrit mycket gottande i helg. FÖR mycket alltså och inget tränade.

Ha en bra dag / Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0